S -KULLET
S – KULL
Født 02.12.2025
3 HANNER OG 3 TISPER
Innavlsøkning 0,83 på 6 generasjoner
7 UKER
Da starte vi på siste uka i Bernerhuset.
Det blir både trist og godt når de skal reise, men de trenger sine
nye eiere etterhvert. Nå er det verterinær som står for tur, er
bli det vaksine, chip, helsekontroll.
I dag har vi igjen vært med på kjøretur, går bare fint.
Så blir det bading og siste kloklipp før avreise.
Ha en flott uke:-)
![]() |
![]() |
| Summit | Simba |
![]() |
![]() |
| Sesto | Shira |
![]() |
![]() |
| Sanna | Sansa |
6 UKER
Her går det litt for fort ,klarer nesten ikke følge med .
Blir aldri lei å se disse små for en utvikling de
har på kort tid. Piraja tennene merkes godt både i
bukselår å fingre ,så bare gled dere 🙂
Vi trener på kjøretur, kloklipp ,børsting,++,alt går
rette vei. De er et hærlig gjeng 🙂
![]() |
![]() |
| Summit | Simba |
![]() |
![]() |
| Sesto | Shira |
![]() |
![]() |
| Sanna | Sansa |
5 UKER
I dag fikk en liten nisse være med på bildene .
5 uker er gått og nå er det godt med liv i leiren , de spiser og
vokser godt. Nå er det mest stående buffe i melkebaren .
Mye lek og lyd ,akkurat sånn det skal være .
Har hatt besøk av både valpekjøpere og andre som vil ha
litt valpekos ,så sosialiseringen er godt igang .
I går fikk de et bad siden de er blitt flink å spise maten
istedenfor å svømme i den .
Noen har fått navn men resten kommer snart .
Ha en fin uke 🙂
![]() |
![]() |
| Sakima Summit | Skah Simba |
![]() |
![]() |
| Siwili Sesto | Sokanon Shira |
![]() |
![]() |
| Soyala Sanna | Sunki Sansa |
4 UKER
Da er vi kommet halvveis ,utrolig hvor fort det går .
Mye har skjedd siste uke ,nattpatting er slutt , får oppbløtt
valpefor 4 gang pr dag (som går ned på høykant) + mammamelk .
Og så er de flyttet i stua på dagtid. Nå leker de litt istedenfor
å sove hele tiden så nå begynner morroa 🙂
Slipper nå opp for valpebesøk for sosialisering .
GODT NYTTÅR FRA OSS ♥
![]() |
![]() |
| Hanne 1 | Hanne 2 |
![]() |
![]() |
| Hanne 3 | Tispe 1 |
![]() |
![]() |
| Tispe 2 | Tispe 3 |
3 UKER
Øyne er åpnet å høre gjør de . Valpekassen er åpnet, litt kort
småfotan på de første steg utafor men det ordnet seg fort .
De er nå begynt å få litt oppbløtt valpefor 2 gang for dag ,det
blir satt stor pris på . Ellers er melkebaren til mamma stort
sett åpen . De får ennu patte på natta noen netter til.
Nå ønsker vi dere alle en
Riktig God og Fredfylt Jul ♥♥:-)
![]() |
![]() |
| Hanne 1 | Hanne 2 |
![]() |
![]() |
| Hanne 3 | Tispe 1 |
![]() |
![]() |
| Tispe 2 | Tispe 3 |
2 UKER
Da er vi på 2 uker og valpene har fin vesktkurve.
Første kloklipp og ormekur er i boks .
Øynene er åpnet på alle 6 ,men noen vi bare sove under
fotografering mens andre ikke klarer holde labbene i ro.
Alle er oppe på sine småfoter ,så ingen svømmere.
Nydelig gjeng 🙂
![]() |
![]() |
| Hanne 1 | Hanne 2 |
![]() |
![]() |
| Hanne 3 | Tispe 1 |
![]() |
![]() |
| Tispe 2 | Tispe 3 |
1 UKE
Første uke gått og vi tobeinte begynner å lande .
Mamma Okita har har god melk så de vokser helt perfekt.
Alle er pent tegnet ,ingen haleknekk ,så langt alt vel 🙂
Fred og ro i valpekassen .
![]() |
![]() |
| Hanne 1 | Hanne 2 |
![]() |
![]() |
| Hanne 3 | Tispe 1 |
![]() |
![]() |
| Tispe 2 | Tispe 3 |
2 DØGN
![]() |
![]() |
| HANNER | TISPER |











































